tips!

Hunter stövlar!

Det är ju nästan ett måste med gummistövlar just nu. Det är ju blött överallt sen är det ju super hett!
Då tycker jag även att man ska lägga lite mer pengar på ett par hunter som man vill använda mycket.

Jag har mina jämt! Varje dag i stallet, när jag går med hunder och ibland i skolan (tvättar dem såklart imellan).

Jag har ett par marinblåa  som jag köpte på Charlies för 1100 kr.





Kan även tipsa om hunterstrumpor till! Jag har de vita stckade (längst till vänster) och det är super bra på vintern när det är för kallt med bara stövlar!

Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

Ska lätt köpas på Göteborg Horse show!!:D

2011-01-18 @ 16:50:06
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0