plug och sånt...

Sitter just nu och pluggar igen, har så sjuukt mycket läxor!!
Har precis släppt in alla hästarna, även Theas. Bara för att jag är världens snällaste storasyster.

Btw, jag gick i en halvtimma till bussen vid 12 och åkte buss i 40 minuter till skolan. Sen när jag kom till skolan så hade vi ingen matte, så då åkte jag buss i 40 min sen gick 30 min hem igen...Då blev jag sur.

Jag har tränat i 30 min på min crosstrainer och gjort 100 situps, beach 2011! Nemen jag går ju inte ner utan blir bara biffigare och det jämnar ut sig med allt onyttigt ja äter hela tiden.

Nu ska jag återgå till pluggadet (trueblood) hörs senare!



nyss. i mina träningskläder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa bilder på din crosstrainer

2011-01-19 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0