hemma igen

Nu har jag kommit hem frpn JFK och duschat osv...
Ska snart äta!

Det gick OK med Hocus, hon har inte blivit riden på några dagar och det var länge sen jag var i ridhus så hon var sjuukt pigg!

Sen efter att jag hade ridit klart så tvingade mongo Johanna upp mig på Owe! En häst på typ 180, grov och biff som fan! Sen så har jag aldrig suttit på en så stark häst!!!! Jag är ju inte så stark (haha) och jag typ drog som en dåre i gramanen och hästjäveln vägrade sakta av x)
Johanna dog.

När jag har käkat så ska jag plugga massa så ingen update, tyvärr.

Godnatt <3



Detta är "lilla Olof" med strolek xxxxxxxfull i träns ;)


Läs johannas blogg om ni vill veta hot gossip om mig ;)
För er som undrar om vissa saker så har ni svar på http://barbielicious.devote.se/
GOOOSH (A)





Mmmmmmh snygga papparazzi bilder på mig by Johanna!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Huhuhuhu Owe gillar att springa runt med klena amanda på ryggen. dags att pumpa på gymmet amanda. ;)

2011-01-19 @ 22:28:14
URL: http://barbielicious.devote.se
Postat av: Anna

Haha, du kanske skulle komma på gympan ikväll torsdag och på boxen på söndag så du blir lite stark ;-)



2011-01-20 @ 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0