här jobbar jag!

Jag jobbar ju som ni borde veta vid detta laget i köket i Knaggebo.
Jag serverar mat, lagar massa mat, sköter disken och står i kassan!

Det är faktikt ganska kul, men jobbigt och iblan stressigt.
Jag jobbar mellan 9-4, fast ska förbereda innan och städa efteråt.

Jag äe ganska skillad faktiskt, har tagit beställningar i kassan på engelsa och danska!! Grymt va?
Dock luktar man så sjukt äckligt! Allt håret, jackan, skorna osv... Luktar friterat! BLÄÄ!

Men jag är ändå glad att jag har ett jobb och får käna lite egna cash. Sen är det gott att ha vinterjobb ist för sommarjobb! En skidbacke är ju lixom inte öppen på sommaren ;)


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaajs :D

Hellre vinterjobb än sommarjobb.. att jag inte har tänkt på de innan :o xD

2011-01-03 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0