2010

Januari:



Decibelle kom till mig <3 (så såg hon ut då)

April:



Göteborg med Hedda <3

Maj:

 

Ölandshoppet, bland det bästa av allt <3



Flyttade <3


Juni:



Rix FM festival med bästa <3



SOMMARLOV!



Vi köpte Nibes Alladin <3

Juli:



Decibelle & jag blev 1 <3



Falsterbo!



Augusti:



Jag köpte Rayanni <3



Lärde känna Yohanna <3


Oktober:



Köpte världens finaste Hocus Pocus Van Het Watershoot <3


Detta var bara några höjdpunkter!!
Kan inte ta med alla, då jag har nästan alla bilder på min dator som har virus!!

Tänkte göra ett inlägg med det värsta som hände.

Kommentarer
Postat av: NellieB

Vilken storlek e d på nibes alladin å vem rider den?

2011-01-05 @ 20:07:26
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: yohanna

sötaste bilden på mig verkligen tack amanda :D

2011-01-09 @ 13:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0