Visste ni att...

Jag är jätte blyg i klasssrummet!

Jag är inte alls blyg annars, jag vågar prata med alla, jag pratar på lektionerna (om annat) osv.
Men när ställer en fråga blir jag typ livrädd!

Typ som idag på spanskan: Läraren frågade mig något och jag kunde de lätt lixom. Så jag svarade. De va rätt och så men när jag hade svarat så slog mitt hjärta i 120 km/h! Och jag typ skakade! FAST ÄN DET VAR LÄTT (och rätt). Sån mes är jag! Ni kan ju bara tänka er muntliga redovisningar...

Fattar seriöst inte varför, det är inte det att jag är rädd att svara fel!

Och jag vet att det inte gör något om det bli fel och att man salltid ska försöka, men jag kan inte!
Haha Amanda är ett ig barn (y)

Aja, så kan det vara...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är exakt likadan! Sjukt irreterande -.-

2010-11-11 @ 22:04:24
URL: http://hastfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0