min fina dag

Nej fina och fina vet jag inte.

Det är förfan SNÖSTORM ute!!
Det tog fan typ 20 minuter att komma upp för backen med moppen (y) Smart att köra moppe i snöstorm Amanda, smart.

Blev i alla fall något sen till första lektionen, samhäll.

Sen hade jag lååång håltimma! Men vid 11 kom min finaste Nella och hälsade på (a)

Hade matte sista lektionen, men va så jävla trött och hungrig! Så min matte lärare va lite småsur ;)

Kan inte rida idag heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Det är kolsvart
2. Banan är frusen
3. De har inga snösulor, så de får massa styltor

Nu ska jag i alla fall kolla på tv och plugga!



Dagar som denna är jag rätt glad att jag har min varma bomerang jacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0