hemma

Gaah, kom hem för en stund sen så skönt!

Gick från bussen idag (vilket tar ca 20 min), direkt ut till stallet; mockade åt alla 3, spånade till Hocus, la in hö, släppte in dem och tog av yttertäckerna!

Nu är jag inne, skönt.
Jag är så sjukt hungrig och kall!

Ska nog dock ut och rida Gajos en stund senare. Fast det känns lite onödigt för eftersom de vaccinerades igår så får de inte ansträngas och om man ska pulsa i snön på banan utan ansträngning kan man typ bara rida i 10 min!

Aja, nu ska jag äta, kolla på ung & bhortskämd (bästa programet) och fixa med filmerna :)


Mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: hedda ♥

fina<3

2010-11-30 @ 17:47:40
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0