Dagens...

Idag har jag ridit 3 hästar på banan som nu har BELYSNING, fett!

Och ta det lugnt ni som nu tror att jag har ridit en b-ponny, jag red inte någon av Theas! Utan Rayanni, Gajos & Avatar (nej, han är inte blå). Det är Evelina som står i stallet bredvids häst. Jag fick känna lite på honom och så eftersom jag snart ska börja leta häst! Han var stor (170) men fin!

Rayanni var jätte fin! Bara lite kvar i vänstervarvet! Hon tar inte skänkeln där, annars skötte hon sig fint. Jag red bara lite i varje varv och i varje gångart för jag vill inte pressa henne.

Gajos red jag efter Avatar, haha han kändes liiiiten! I traven red jag övergångar mellan skritt & trav och liter serpentiner. I galoppen blev det mest volten och några byten. Han var fin, lite tjaffsig bara. 


Kommentarer
Postat av: Sara

När svarar du på frågorna?

2010-11-17 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0