bästa & sämsta platserna att tävla på

Fick förslag om att göra ett inlägg om vilka platser jag gillar mest och minst att tävla på!

Här kommer favoriterna:

1.


Gislaved-Anderstorps ridklubb! Sjukt bra bana, hinder osv! Älskar att tävla där!

2.





foto: Mathilda Mannonen

Grevagårdens ryttarförening! Det bästa av det bästa! Bästa underlaget, bästa banan (EJ GRÄS!!), bästa cafét, bästa ridhuset osv...


3.





(2008)

Ystad ridklubb! LOVE! Har tävlat där en gång, men vi hade hästarna där på sommaren innan. De har två jätte stora fina gräsbanor, sjukt fint ridhus och super fin paddock! Bästa! Men gud så jag saknar det <3


Sämsta platserna:

1.





bläää

Norrahammar tabergs ridklubb! Det ligger helt off! Banan blir som en jävla vattenpöl om det bara duggar lite ute, framhoppningen är SÄMST, framridningen suger och caféet är dåligt!


2.



Bratteborgs Ryttarsällskap. Kass bana med världens största stenar på! Världens minsta och mörkaste ridhus, typ ingen framhoppning och allmänt kasst!

3.



Ölmskads rid och körklubb! Hahahha detta ställe tar priset!!! SÄMST! Banan är typ 2x4 meter, framhoppningen är i världens minsta ridhus som är 4 meter djupt och framridningen är i typ en hage
Fast jag vann 2 klasser där, men ändå!



Men favorittövlingen för hela året är helt klart ÖLANDSHOPPET <3


Kommentarer
Postat av: felicia

har inte varit på dom ställena du skrev va bra , men dom som du sa va dåliga är så jävla rätt !

jag håller med dig till 1000 !

2010-11-09 @ 19:14:32
URL: http://felicialiljagustafsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag håller helt klart med!

Fast att jag inte tävlat på alla dom bra ställena än, men då vet jag ju vart jag ska åka iaf ^^

2010-11-09 @ 19:55:29
URL: http://hastfocus.blogg.se/
Postat av: Fredrika Fritiofssonfsson

ni får komma ner till skåne oftare :d <3

2010-11-09 @ 21:43:16
Postat av: cajsa

Hejj, håller med dig, fast jag vet inte vad alla ligger (a'



JFK då, de är ju bäst med

2010-11-10 @ 07:09:56
URL: http://theacajsa.blogg.se/
Postat av: Saga Söder

FRÅGA!



1: Vad har du för resultat på ponny a,b,c osv...

2: Vilken är Skäcken på bilderna?

3: Vad är ditt bästa reultat på a,b,c osv...

4: Vad är dina mål på Ponny?

5: Vad är dina mål på häst?



2010-11-10 @ 13:53:01
Postat av: Johanna Grant

ölandshoppet 2011 ? :D

2010-11-10 @ 23:05:49
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: elsa

hahahahah amanda jag älskar ölmstads bana, man kan ta stora svängar <3 hosthosthosthosthosthost HAHAH

2010-11-11 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0