update!

Sitter just nu och dricker te! Fasen va hungrig jag va!!

Gick i skolan mellan 8-3. Hela dagen började med att mitt jävla tåg va 10 min sent in till stan. Sen hade jag samhäll, sen hål i 100 timmar. Träffade Nella btw :D (flaxflax). Sen hade jag matte.
Fick ig på min inlämning, braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Haha så va lite pisst på min lärare för jag ahde missat EN sak. Så va jag som sagt lite småsur och gick till bussen och märkte att jag hade missat den med 2 minuter!!! Fan va lack jag blev!

Så då fick jag vänta i 30 minuter på nästa.
Somnade på bussen, höll på att missa min hållplats. Sen fick jag gå hela vägen hem. Både min mobil och min ipod dog.

Tog in hästarna. Rayanni va cp och ville inte komma in. Jag frös ihjäl.
Nu ska jag ut och mocka och bära 100 liter vatten, för de har frusit i stallet. Kommer bli blöt och kall.

Sen ska jag duscha VARMT och LÄNGE!



Kommentarer
Postat av: hedda ♥

stackars pluttan :(

2010-12-14 @ 17:10:14
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: nelllaa

FLAX ffs

love

2010-12-14 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0