seg dag, idag igen!

Haha jag utser just nu mig själv till världens segaste människa!

Jag har dock "tränat" lite, i typ 20 minuter.
Red inte idag, det var bara Hocus som skulle ridas men jag ville rida ut, inte nöta på banan varje dag men mamma tyckte inte att jag skulle göra de när ingen va hemma.

Imorgon blir det i alla fall skola! Ska försöka att handla lite julklappar på hålet (med min oerhört begränsade budjet på typ 200 kr). Sen kanske träffa Daniella?

Aja, nu ska jag typ sitta vid datan, sen kolla på paradis hotel och ung & bortskämd!

Imorgon kväll kommer Tove hem <3



just nu, helt osminkad, nytvättat hår & hello kitty pyamas!

Kommentarer
Postat av: isabella

sv: japp det har jag gjort :)

2010-12-13 @ 19:46:52
URL: http://isabellaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0