Hola!

puuh!
Kom precis innanför dörren!
Har varit ute i stallet och mockat & ridit Hocus!

Gick i skolan till halv fem idag, fattar ni hur jobbigt det är?! Inte nog med att jag va i skolan io typ 10 timmar, jag hade 1,5 redovisningar, 1 prov & läxförhör!!!
BLÄÄ!

Just nu kollar jag på sex and the city, för 7:e gången på 1 vecka! hehe...
 
Imorgon går jag till skolan 1, sen vid typ 5 ska jag ta tåget med Felicia till HEDDA som bor typ i Nässjö! Vi ska fiesta! :D

Btw; De som provade Gajos ringde, de ville leta visare. På ett sätt förvånade det mig inte, de hade ju provat typ 100 ponnys och var sjukt petiga! Men fattar ni hur glad jag blev?! Haha jag har varit helt ledsen och nere ända sen i söndags. Men nu har vi bestämt oss för att inte lägga ut honom förrens typ februari! Wiie! Det är ju inget rus efter hästar nu vid jul och i denna kylan.

Nu fick jag ångest för att klockan är as mycket.




random cam bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0