Godmorgon!

Då var det söndag igen...
Sitter just nu och överväger lite om jag ska till skolan imorgon eller ej. Vi har lucia på morgonen och sen 4 timmars hål.

Igår hade vi lite folk här, så jag va bara hemma. SKÖNT! Somnade typ 12 sen sov jag till halv 10 idag.
Har bara släppt ut hästarna, mockat och käkat frukost. Ska snart ut och rida och vill hellst hinna sola och lite så idag. Men kan jag sola med piercingen?!

Juste, angående filmerna! Många har undrat hur de gick med dem :P
De är på mammas iphone och den leker flashig och vill inte ansluta till min dator!! Men jag får väl försöka att lösa det ;)

Tipsa görna om inlägg och saker ni vill se i bloggen! Behöver lite hjälp ibland ;)
Men en sak jag tänkte på är, vill ni ha ett inlägg om min förra ponny Tipi?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja skriv om Tipi!!

2010-12-12 @ 12:29:19
Postat av: Lovisa

Ja skulle vara kul:D ett tips är att skriva vad du packar till meeting och hur du tänker nät du packar;) vad tar du med dig osv:)

2010-12-12 @ 14:12:02
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Annie Jeppsson

Vi vill se en film på när du fixar ditt hår o sminkar dig :D

2010-12-12 @ 15:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0